Friday 7 October 2011

CIK tEsT...TEST

hari ini kita orang ada TEST taw...huhuhu tapi faham-faham ja semalam study gler3 kot(hahaha..study ker). Kita orang lansung tak ada preparation kot..selalu sangat macam tu.. hahaha tu baru sebagai student kowt busy2 macam jam..minit and saat tu duk ligan kita orang jer..entah la busy apa kan..bercinta kot..huhu jangan terasa atau bz dengan Cik Malas..hahaha (ni xlibatkan hidup and mati OK)

:-) hehehe...kita orang sebenarnya bukan takut tak dapat full marks @ tak lulus test..tapi kita orang takut kowt dengan kata-kata sumpahan para lecturer kita orang tu..aduhh ada ja yang mulut masin nanti..fuuhh..amin..mintak2 jangan la..dah la tak wat preparation langsung tapi dalam kepala otak still la ada isi beb..ilmu tu mesti ada jugak sebelum masuk exam..betul tak ISBAC? huhuhu


aduhh..beb..ada ka patut lecturer cakap kat student begini.."Jangan ada cubaan meniru and memberi tiru"..kena jujur kowt..hahaha "kalau tak..test seterusnya kamu akan gagal.." hai..memang ayat niaya ni..test satu pun belum tentu lepas hahaha.

atau pown ada 1 lecturer ni cakap "kalau kamu tiru..nanti kamu tak kahwin2 la..mulut saya ni masin.." aduhh..ni pun satu masalah besar..kita orang nak kahwin kowt..huhu jangan la sampai macam tu sumpah student..kesian kami..masa depan tu..kebahagiaan kita orang tu..hahaha..


itu Cik TEST yang ni kira okey la..apa pun kita orang respect diri sendiri.,yang penting tak meniru..tapi not fair la untuk kita orang.,member2 yang lain gempak gler siap ambil note kami g tiru. comfirm FULL MARKS punya dia orang tu..senang sekarang tapi nanti2 kita tak tahu kan Isbac..balasan..


apa pun buat CIK Test kita orang minta maaf.,kita orang dah jawab yang terbaik dah..apa pun result nya nanti harap2 tak akan mengecewakan Kita Orang..:-) then Kita Orang redha ja la.,huhuhu terbaik punya ayat redha tu macam dah usaha+tawakal..

cik test :-!

No comments:

Post a Comment